Як виконати практичне заняття "Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів-визначників"
******
Шановні учні 5-Б та 5-В класів!
Оскільки карантин подовжено до 22 травня 2020 року, на цій сторінці свого блогу буду викладати для вас дистанційні уроки та завдання з природознавства.
Якщо у вас виникнуть запитання щодо уроків або завдань, пишіть мені листи, адреса моєї електронної пошти: marina.pav@ukr.net
Хочу подякувати всім учням, які вже надіслали мені домашні завдання: конспекти уроку та практичне заняття.
Ви МОЛОДЦІ!!!
Як виконати практичне заняття "Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів-визначників"
Шановні учні 5-Б та 5-В класів!
Оскільки карантин подовжено до 22 травня 2020 року, на цій сторінці свого блогу буду викладати для вас дистанційні уроки та завдання з природознавства.
Якщо у вас виникнуть запитання щодо уроків або завдань, пишіть мені листи, адреса моєї електронної пошти: marina.pav@ukr.net
Хочу подякувати всім учням, які вже надіслали мені домашні завдання: конспекти уроку та практичне заняття.
Ви МОЛОДЦІ!!!
Дистанційні уроки
на період з 18 травня 2020 по 22 травня 2020:
Домашнє завдання:
виконати НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ
***********************
Дистанційні уроки
на період з 12 травня 2020 по 15 травня 2020:
Червона книга України. Демонстрації зображень рідкісних рослин і тварин своєї місцевості, що їх занесено до Червоної книги України.
Практична
робота № 2 "Складання Червоної книги своєї місцевості"
Домашнє завдання:
опрацювати урок, виконати практичну роботу № 2
******************************************
Дистанційні уроки
на період з 4 травня 2020 по 8 травня 2020:
Домашнє завдання:
Опрацювати урок, скласти конспект, доповнити схему
«Екологічні проблеми людства» в зошиті
2. На додаткову оцінку - ЗА БАЖАННЯМ! - скласти міні-доповідь за темою: «Смог.
Причини виникнення та наслідки»
Домашнє завдання:
Опрацювати урок, скласти міні-доповідь за темою: «Що робить моя родина для покращення
екологічної ситуації»
*****************************************************************************
Дистанційні уроки
на період з 27 квітня 2020 по 30 квітня 2020:
ЛЮДИНА - ЧАСТИНА ПРИРОДИ
Домашнє завдання:
відповісти письмово на питання в кінці уроку
******************************************
Дистанційні уроки
на період з 21 квітня 2020 по 24 квітня 2020:
Домашнє завдання:
виконати тести з уроку - узагальнення
Діти, які ВЖЕ виконали ці тести та надіслали мені - МОЛОДЦІ! ДЯКУЮ ВАМ!!!
****************************************
Дистанційні уроки
на період з 13 квітня 2020 по 17 квітня 2020:
1. Рослинний і тваринний світ своєї місцевості
2. Урок - узагальнення з теми "Планета Земля як середовище життя організмів"
Домашнє завдання:
опрацювати уроки, виконати тести з уроку - узагальнення.
опрацювати уроки, виконати тести з уроку - узагальнення.
************************************************
Дистанційні уроки
на період з 06 квітня 2020 по 10 квітня 2020:
2. Практичне заняття "Ознайомлення з найпоширенішими отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості"
Домашнє завдання:
опрацювати урок, виконати практичне заняття
*************************************
Дистанційні уроки
на період з 30 березня 2020 по 03 квітня 2020:
1. Наземно-повітряне середовище
2. Водне середовище життя. Ґрунтове середовище життя.
ОБИРАЄТЕ ЛИШЕ ВКАЗАНІ ТЕМИ
Дистанційні уроки
на період з 30 березня 2020 по 03 квітня 2020:
1. Наземно-повітряне середовище
2. Водне середовище життя. Ґрунтове середовище життя.
ОБИРАЄТЕ ЛИШЕ ВКАЗАНІ ТЕМИ
Домашнє завдання
на період з 30 березня 2020 по 03 квітня 2020:
Скласти конспект опрацьованих дистанційних уроків за вказаними темами
Підготувати одну
міні-доповідь за темами на вибір: «Водні
рослини моєї країни» АБО «Тварини – наземні мешканці»
Відповісти письмово
в зошиті на ЗАПИТАННЯ
2 на сторінці підручника 161
Дорогі діти! Наголошую, що це - завдання на ТИЖДЕНЬ! Не потрібно робити усе одразу, я чекатиму на ваші д/з увесь час.
Дякую вам! БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!! БУДЬТЕ ЗДОРОВІ!!!